Szauer Gergőt kérdeztük a múltról, a jelenről és a jövőről.
Rég volt alkalmunk beszélni, most viszont újra megadatik ez a lehetőség. Kezdjük is a hazai pályának mondható Mecsek Rallyval. Milyen érzés volt újra itt előfutni?
A Mecsek Rallye-k mindig is varázslatosnak számítottak, már csak azért is mert Édesapám 7 éves korom óta mindegyikre kivitt. Nagyon nagy dolognak élem meg a mai napig, hogy amit ott akkor gyerekként néztem a pályák széléről, annak mostanra részvevője lehetek versenyzőként. Az idei Mecsek Rallye extrém körülményei tetszettek a legjobban, igazi kihívás volt még előfutóként is. Nagyon jól éreztük magunkat végig, belülről úgy tűnt,
hogy a szurkolók is pozitívan élik meg ugyan ezt a pályák széléről 🙂 Tehát összességében pozitív élményekkel tértünk haza, bár szívem szerint versenybe szállva a többiekkel, a mezőnyben indultam volna.
Megvoltál-e elégedve az autóval?
Az autóm “rendesen viselkedett” 🙂 Egy eltörött lengéscsillapító tartón kívül semmi nem kellett cserélni vagy szervizelni a srácoknak.
A Mecsek Rallyra pár hétre megjelentek a képek, hogy elkelt a motorod. Mi volt ennek az oka? Egy nagyobb erősebb vagy csak, hogy más is megtapasztalhassa milyen egy Bajor erőforrással menni?
Azért került eladásra, hogy az árából (meg még egy kevésből) a jövő évre építhessünk a Zoli bácsival egy új erőforrást, korszerűbbet, strapabíróbbat. Nem mintha erre bármi panaszom is lett volna.
Veszprém helyett ebben az évben is Horvátországot választottátok murvás csapatásnak, amit meg is értek.. Miért húz a szívetek a Horvátokhoz helyettünk? Jobbak a pályák jobb a hangulat vagy mára már valamilyen szinten hagyomány?
Erre a legegyszerűbben úgy kaphat választ valaki, hogy lejön és személyesen megnézi, részt vesz rajta, átéli…rengeteg, olyan dolog, momentum, gesztus van azon a versenyen, főként a rendezők részéről, amivel otthon nem találkozhatnak a versenyzők. A szurkolók hasonlóan elvetemültek mint a hazaiak! 🙂 Idén harmadik alkalommal voltunk lent és nagyon jó viszony alakult ki az ottaniakkal, mondható, hogy szinte kezd hagyománnyá válni, hogy részt veszünk rajta.
Akik nyitott szemmel járnak és nem bot fülűek, biztosan észrevehették hogy mentetek a Santa Domenica Rally Show-n ugyan azzal a 2105-el amiből kikerült a motor.. Ez már egy új vagy a pincéből hoztátok? Amennyiben utóbbi sokan szeretnének ilyen pincét, hiszen bitangul halad a gép és hatalmasat szól a motor..
Azt a motort ami Horvátországban az autóban volt és a Szilveszter Rallye-n is az autóban lesz, Bajor Zoli bácsitól béreljük. Frissen épült, homológ H-s 1600 ccm-es, benne minden jóval amit a mai kor megkövetel. A Szilveszter Rallye lesz a második versenye és ELADÓ! 🙂
Megnyertétek a Domenica Lada-kupát. Milyen érzésekkel tölt el egy ilyen kemény verseny után a dobogó legfelső fokán állni?
Érdekes verseny volt, mert a száraz körülmények ellenére a vártnál sokkal jobban csúszott a pálya, nehéz volt rajta gyorsan menni. Jó érzéssel töltött el és nagyon örültem, hogy sikerült megnyerni, tavaly sajnos kiestünk. Viszont ezúton is szeretnék gratulálni Tőke Daninak, mert nagyon keményen nyomta a gázt és ahhoz képest, milyen keveset ül autóba, igen komoly időket autózott az egész verseny alatt.
Szilveszter Rally nevezési listáját olvasgatva, kibökte a szememet hogy indultok. Ugye ez nem csak egy rendezői néző csábítás? Tényleg ott lesztek idén is?
Igen, tervezzük az indulást 🙂 Nagyon szeretjük ezt a versenyt(is) 🙂
Reményeink szerint jövőre újra látunk Titeket egész évben a pályán. Gondolom mint mindig Tervek most is vannak.. 2016-ra tekintve mik ezek a tervek, a mentek marad a típus?
Terveink vannak, dolgozunk is raja gőz erővel, hogy sikerüljön megvalósítanunk őket. A típus marad szikla szilárdan jövőre is…e felől nincs kétség.
Köszönöm az ismételt lehetőséget Nektek, továbbá köszönetet szeretnék mondani a Családomnak, a CSAPATOMNAK és a Praktistar Motorsportnak, a támogatóinknak és MINDENKINEK aki lelkesen biztat, segít minket és szurkol nekünk!
Arra, hogy mi is lesz pontosan jövőre.. a következő interjúban olvashattok.
Lázár Ferenc