A hétvégén rajthoz állnak a Speed Rally Team versenyzőpárosai a II.Mafi emlékversenyen valamint a II.Laktanya Szlalomon. A verseny előtt interjúztak a fiúk.
Kovács Roland – Lada 2101
Februári külső pályaudvaros szlalomra, autó nélkül érkeztél. Mi történt?
A trailerre való felálláskor, kopogó hangra figyeltünk fel. Motorproblémája akadt az autónak, így ezt a versenyt csak nézőként abszolválhattam. Azóta Fostika átesett egy felújításon/ráncfelvarráson, megcsináltuk a jó kis “A”-s motorját, lefényeztük kívül-belül, új üléseket kapott. Van még fejleszteni valónk, de már ez a beavatkozás is szemmel látható javulást hozott.
II. Laktanya szlalom-ra leadtátok a nevezést. Miért éppen ez a verseny?
Sajnos az I. Laktanya szlomot kihagytam, így benne van a pakliban az is hogy ki szeretném próbálni a pályát, de az a legfőbb indok, hogy az Északi régiós ARK versenyek előtt, ahol idén újra elindulunk, bemelegedjünk egy kicsit. Tervben volt a Királd-i verseny is, de költséghatékonyabbnak ítéltük ezt a szlalomot
Az Amatőr Rallye Kupa északi versenyein kívül, hol láthatunk még benneteket?
Van fejleszteni való az autón is és hát nincs kolbászból a kerítés sajnos. Minden az anyagiakon múlik. ARK versenyein mindenképpen szeretnénk rajthoz állni, de ezután a szlalom után, ellátogatunk az Örömautózásra hogy mosolyt csaljunk pár gyermek arcára 🙂
Több jónak ígérkező verseny is van ennek az időpontjának közelében. Ha nem lenne egy időpontban a II. Laktanya szlalommal, akkor szerintem mindkettőn elindulnék, de így, mivel a Rallyra készülök, mindenképp Királd maradt. Több oka is van, de talán a legnyomósabb hogy tavalyi évben nagyon megtetszett ez a gyors és úgy vélem hogy fordított menetiránnyal pedig egyenesen csemege lesz.
Mindenképpen meg akarom nyerni a kategóriát, bár úgy látom meleg lesz a pite, sok a jó-kezű és jó autóval rendelkező pilóta. De mi tenni fogjuk a dolgunkat mint eddig.
A technika és a navigátor a tavaly jól megszokott, az autó egy téli nagy revízión túl van, innen szinte már csak rajtunk múlik.
Mint sokunkat minket is az anyagiak választanak el az álmok beteljesülésétől, így egyenlőre úgy látom hogy az ARK marad 2014-re is, de ha esetleg beesik egy jó kis szerződés, akár RTE vagy R2 is mehet.
Teszt és felkészülés egyben, meg kell látnunk hol a helyünk a tápláléklánc–ban. Nyomjuk a gázt anyjáig hogy időre is jót menjünk és jól is szórakozzunk. 🙂
Kakas a kör gyors és ha már ott vagyunk ahol sok az RTE-s, ki is faggatnám a versenyzőtársaimat + az RTE vezetését hogy mik a tervek idénre és hogy a valóságban mit várhatunk idén, mert sajnos nem egyértelműek a dolgok számunkra.
Igen kis barátom, jól érzed. Beleugrott egy tolós váltó a kocsiba, átnéztünk rajta mindent. Maradt 3.3-as motor és a navigátoromat Petyát is megtartottam. Bár a nevezési listát nem láttam még, de úgy gondolom hogy itt nem lehet más a cél mint a H/3 első 4 helyéből az egyik.