Több, mint egy éve írtuk az ifj. Bihari Peti szögre akasztja sisakját című cikkünk, melyben a visszavonulásról beszéltünk vele. Idén pedig visszatért a nagy elvonási tüneteknek köszönhetően a Hermann Sanyi féle 2107-es kocka Ladával a Baranya Kupán, erről beszélgettünk vele. Jó olvasgatást!
Legutóbb tavaly az Eger Rally-n láthattunk Titeket, ahol sajnos nem túl szerencsésen ért véget a verseny számotokra, majd utána jött a nagy bejelentés, a visszavonulás… És most megint a pályákon láthatunk. Mi történt veletek ez idő alatt, minek köszönhető a visszatérés? 🙂
Az Eger Rally után próbáltunk más kikapcsolódást keresni, de sajnos nem kötött le igazán semmi, illetve jelentkeztek lassan az elvonási tünetek.
Ekkor Hermann Sanyi barátunk január elején szólt, hogy megválna az autójától, összedugtuk Hússal a fejünk, mit csináljunk, és arra jutottunk, hogy ez egy kihagyhatatlan ajánlat és meg kell lépni. Elhoztuk, azóta Hús dolgozott/ fejlesztgetett rajta.
Mesélj az új autó műszaki adatairól!
A motor maradt benne, 1.6-os, injektoros HÚS SYSTEM.
Azon kívül kapott egy DRENTH szekvenciális váltót, illetve sikerült visszavenni a HYD-alól az első féket és a hátsó hidat, került bele egy elektromos vízszivattyú + még nagyon sok apróság 🙂
Sikerült HÚSnak szerintem egy tökéletes autót készítenie.
Mennyivel másabb, élvezetesebb az új szekvenciális váltó, mint a jó öreg kapcsolókörmös váltó?
Természetesen sokkal élvezetesebb, gyorsabb. Belülről teljesen más érzés, végig csak váltogatnál! 🙂
Hogy sikerült az első verseny? Az elvárásnak megfelelt minden?
Az autó tökéletesen működött, egy kipufogó hegesztés eltört, de a fiúk orvosolták gyorsan, ezen kívül semmi gond nem volt. Az elvárásoknak megfelelt, azt csinálta maximálisan, amit vártunk tőle.
Túl vagytok egy kunmadarasi sprinten és a Baranya Kupán. Milyen versenyeken szeretnétek még részt venni idén, illetve mik a tervek a jövőévre?
Még egyenlőre nem döntöttük el, a jövőév is bizonytalan még. Amint tudok valami biztosat, jelentkezem. 🙂