A végeredmény parádésra sikerült, mindössze egy fiatalember tudott eléjük kerülni a 65 autót és komoly pilótákat felvonultató mezőnyből. “Tiszák”-ék kompromisszum nélkül törtek előre a dobogós helyekért a Ceredi szezonnyitó MARB futamon!
Tette a dolgát a VFTS ?
Nem kíméltem, rúgtam neki minden fokozatban 8500-ig. Szenzációs az autó és profi a szervizünk is, valóban csak a versenyzésre kellett Ádámmal koncentrálnunk. A 2. gyorsaságin volt azért némi féltengely problémánk a morgó csapágy miatt, úgy jöttünk végig a gyorsot, de ahogy beértünk kb. 10 perc alatt megvolt mindennel együtt a féltengely csere, pedig volt bőven szerviz időnk. Azt kell, hogy mondjam, elég volt a Lacházi teszt ahhoz, hogy összeszokjunk a szervizzel, készségesek a felkészítéstől a helyreállításig minden nagyon rendben volt, amit ezúton is köszönök nekik.
A technika remek, de új a navigátor és sok volt a “változó” közvetlenül a verseny előtt. Hogy éreztétek magatokat a versenyen és milyen tapasztalatokkal zártátok a napot?
Furák Ádám barátom ugrott be navigátornak mellém erre a versenyre, az első gyors előtt még benne volt a gyomorideg, de utána azt vettem észre, hogy élvezi a dolgot. Megállta a helyét a navigátor szerepében is. A versenynek alig lett vége, már mondta, hogy jól érezte magát és menjünk egész szezonban együtt, amit én is szerettem volna, így örömmel elfogadtam.
Nagyon meg vagyok elégedve a Cereden nyújtott teljesítményemmel, tudjátok milyen az, amikor jól jön ki minden lépés, na ez most ilyen volt. Felülmúltam önmagam, néha már csodálkoztam saját magamon.
Az eredmény magáért beszél. MARB Abszolút 2. hely, kategória 2. hely, Lada P/2 1. hely. Ez volt az elképzelés?
Túlszárnyaltuk bőven a kitűzött célt, így nagy az öröm a csapatunknál. Ifj. Géringer Zolikával már 2009 óta ismerjük egymást, barátok vagyunk. Hatalmasat csatáztunk, ment az adok-kapok, a végére mindössze 8 tized, ismétlem 8 tized másodperccel csúsztunk le az abszolút és a IV. kategória 1. helyéről. Cicás is üldözött egész nap, remek pilóta, a nap végére alig 6,5 mp-el tudtam csak elhúzni.
Annyit tudok mondani, hogy a kategóriákban és az abszolútban is óriási csaták dúltak, fej-fej mellett voltunk egész nap, de azért volt olyan pillanat, amikor dagadt a májam a büszkeségtől, amikor láttam pár fancsali tekintetet a gyors eredmények után.
Zolikával volt egy nagy ölelkezés és gratuláció a végén, mint említettem a barátom, így szívből tudok örülni az Ő sikerének is. Remélem, küzdhetek majd még vele itt Északon egyet-kettőt.
Az első verseny tapasztalataival a hátad mögött, mik a további tervek?
Maradunk az eredeti tervnél, végig csináljuk az északi régiót Ádi-val. Eredmény orientált a csapat, a cél továbbra is a lehető legjobb eredmény elérése az adott versenyeken és a bajnokságban. Már Cereden összebeszéltünk pár haverral, így meg is beszéltük hogy az Áprilisi Zabar – Domaháza futamon egymás mellé bútorozunk Kókai Gabi-ék, Faragó Ricsi-ék és mi a szervizzel, aztán indul a bandázás !
Köszönöm: Elsősorban a családomnak és Ádi családjának hogy támogatják az őrültségeinket, Furák Ádám-nak, Ruszkai Rally Team-nek, Laca System-nek, LCH,
Lakati Anett