Bodor Tamás és Juhász Péter számára hamar véget ért a borsodnádasdi sprint, ugyanis a prológ után kénytelenek voltak feladni a versenyt egy motorhiba miatt. Rövid riport következik Tomival.
Hogyan készültetek fel a borsodnádasdi MARB-ra és milyen célt tűztetek ki magatok elé?
Új építésű motort kapott az autó, röviddel a verseny előtt került beépítésre, szinte alig volt bejáratva. Az általános átvizsgálások, futómű beállítás volt a felkészítés része. Vártuk nagyon a versenyt, tavaly már mentünk itt, kíváncsiak lettünk volna az előző évihez képest mennyit fejlődtünk. De az ördög nem alszik, ezért álmos! Beütött a krach…
A borsodnádasdi verseny nem sokáig tartott számotokra, hiszen csak a prológon láthattunk, füstölő autóval, másnap nem rajtoltatok el. Mi történt?
Éjjeli bejáratás volt a versenyt megelőző este. Nem vettem észre a kék füstöt. Mint utólag kiderült, mind a 4 olajlehúzó gyűrű anyaghiba miatt nem funkcionált. A prológ után – akkor még csak találgatás volt, hogy mi lehet a baj – hosszas tépelődés után arra jutottunk, hogy nem kockáztatunk, másnap nem indulunk. Így nem lett nagyobb baja a motornak, ami azóta már ismét működik.
Hol szeretnétek indulni még az éven?
Még idén Sáta a terv, majd Kóspallag és a hab a tortán a Szilveszter Rallye. Reméljük a technika bírni fogja.
Az év még hátralévő versenyeihez Minden indulónak sok sikert kívánunk!