A Livewire Team pilótája, Ferjáncz András a 2016-os szezon első versenyére készül, ami nem más, mint a legendásnak mondható Eger Rallye. Csapattársunk saját versenyautójával áll rajthoz, amelyen ezekben a percekben is teljes erőbedobással dolgoznak. Az új navigátora Pap Tamás lesz, Berényi László bajnok navigátora.
Mindenki tudja, hogy a használt autó mindig okozhat rossz meglepetéseket, nem volt ez most sem másként, hiszen az Evo építése során fény derült az ócska, kókány építési megoldásokra. Tulajdonképpen versenyautó megcsúfolásának nevezhetjük, amit az előző autóépítők tettek ezzel az autóval. Berényi Laciék kézbe vették a Mitsubishi sorsát és legjobb tudásuk szerint egy igazi csapásmérőt varázsoltak András versenygépéből, nem beszélve a látványos dekorról.
Az autó 70%-os készültségben van, tűzoltás jelleggel van csak rajtkész állapotban. Számos dolgot még cserélni kell. Temérdek mennyiségű pénzre volt eddig szükség a nem várt alkatrészek cseréjére, ez azt eredményezi, hogy tesztre sem lesz lehetőség, hiszen a gépátvételre futó percre lesz kész az autó. Az első gyorsaságin fog eldőlni, hogy milyen lett a technika. Ebből kifolyólag futóművet és gátlókat sem tudnak állítani.
A versennyel kapcsolatban az elvárások kimerülnek a célba éréssel, illetve gyűjteni kell a kilométereket. Folyamatosan figyelni kell az autót, hogy jön-e ki valami gyerekbetegség.
Ferjáncz András: Köszönöm a rengeteg kitartást, fáradozást, segítséget, támogatást, nélkületek nem sikerült volna rajthoz állnom! Hálás vagyok nektek: Berényi Laci, Kutyus, Karcsi, Kulin Feró, Hagymási Májki, Vígh Dani, Gorzó Zsolti, Kocsomba Karcsi, Serbán Sanyi, NiceDecor, Gerencsér Betti, Mamut, Livewire Energy, Motul Magyarország, Versenyfelszerelés. Köszönet az autó előző tulajdonosának, Tóth Lászlónak a segítőkészségéért és korrektségéért.
Krizsán Zoltán