A múlt hét végén Juhász Csaba testvérével Juházs Zsolttal indult a 20.Vredestein Miskolc Rallyn. Egy sikereks ORB futamot tudhatnak maguk mögött.
2014 első ORB futamán vagytok túl. Hányadik helyen végeztetek?
Kategória második és P csoport harmadikok lettünk.
Egy szenzációsra sikeredett prológot produkáltatok pénteken. Mesélnél erről az élményről?
Ahogy ígértem, padlóm nyomtam a gázt! Úgy gondoltam, hogy már a prológon begyújtjuk a rakétákat, ráadásul a hazai versenyünkön mindig rengeteg ismerős van kint a salak pályán, ezért kötelező volt kihozni magunkból a maximumot.
A Szombati nap, híres régi gyorsokon mentetek. Melyik tetszett és miért nektek?
A Bükkszentlászló feküdt a legjobban, imádom ezt a gyorsaságit, igazi rally pálya. A Mályinka is nagyon technikás szakasz, de sajnos a pálya minősége szörnyű az utolsó 7-8 kilométeren.
A Mitropa Rally Cup sorozatban hozzászoktatok az éjszakai gyorsokhoz, most miképp éltétek meg ezeket?
Én nagyon élvezem az éjszakai szakaszokat, nincs az autón hiper-szuper lámpasor, de így is mindig letalálunk. A legnagyobb nehézséget a por okozta a mályinkai szakaszon, de ez benne van a Rallye-ban.
Vasárnap három különböző gyors várt rátok. Ti hogy tudtatok megküzdeni a Kánó -Ragály szakasszal?
Egy kicsit mérges volt emiatt, mert a Kánó nyomvonal vezetése kitűnő, régebben nagyon jókat lehetett rajta autózni. Most viszont a jókedvű száguldás helyett a gödröket, a kátyúkat és a nyomvájúkat kellett kerülni, kicsit kezdett hasonlítani egy Párizs – Dakar prológhoz.
A Sajómercse – Sáta szakaszon Absz 21-ik időt mentetek. Ez szép teljesítmény volt. Hogy is sikerült?
Lehetett volna jobb is. Az a pálya nagyon fekszik a Hondának! Sajnos a verseny végére kezdett elfáradni a technika. Egy hét a két verseny között és a szerelők mindent megtettek, de használt alkatrészekből nem lehet csodát tenni. Vasárnap már mindegyik szakaszon gond volt a váltóval, nem mindig vette a sebességet, és a kuplung is kezdett elfáradni. Ennek fényében valóban jó időben mentünk Sajómercsén, de egy tökéletesen működő autóval sokkal jobban sikerült volna a szakasz. Így is köszönettel tartozom a szerelőknek, hogy összerakták a versenyre az autót és a szervizparkban is mindent tökéletesen megoldottak.
www.hajoka.hu